JC1 pakt 2 spannende punten van pingpong Oradi
19 oktober 2006

We speelden op dinsdag 17 oktober. Dit is het team JC1: De broers Steven en Jeroen dan bestaat ons team nog uit Brent, Jasper, William, Sam, Yorick en ikzelf.

We begonnen de wedstrijd goed want we wonnen die met 25-22. De tegenstander Oradi was alleen maar aan het ping pongen daar bedoel ik mee alleen maar in 1 keer over het net.

De tweede set ging wel wat beter, want we stonden op een gegeven moment op 20-9. Maar daarna lieten we Oradi weer terug in de set komen. Dat was niet erg slim van ons want het werd weer spannend en als het spannend wordt is JC1 niet erg geconcentreerd en verliezen we nog de set. Gelukkig was dat niet zo we wonnen met 25-22.

De derde set was gewoon super slecht want we verloren die. Dat was jammer want we laten nu onnodig 1 punt liggen. Maar we hadden wel gewonnen en 2 punten in de wacht gesleept.

De groeten Regi

Bron: Regi