Kanarie kanarie kanariepiet....
17 februari 2008

We moesten volleyballen in "de Scheg". Dat is de sporthal in Uithoorn. De moeders wisten de weg niet. Lekker handig! We kwamen dus net te laat. We moesten ons daarom heel snel omkleden. We hebben de eerste set van de eerste wedstrijd verloren. Omdat we te laat waren. En wat denk je? Tweede set ook verloren. In de tweede wedstrijd was een heel groot meisje. Eigenlijk waren ze allemaal wel groot.

De laatste wedstrijd vonden we het leukst. Dat waren kinderen van onze leeftijd. Ongeveer net zo groot als wij. We deden allemaal ons best met serveren, passen en vangen natuurlijk. En het ging ook best goed. Maar toch alles verloren. Dat was wel jammer. Maar de eerste set van de laatste wedstrijd hebben we gewonnen. Maar toch was de hele dag leuk!

Van Nadine Brockhoff & Sayuri Iwasaki

JEL:
Kanarie kanarie kanariepiet!
Verliezen nou dat willen we niet!
(helaas niet helemaal gelukt)

En nog een verslag:

Zaterdag de 16e moesten we spelen in Uithoorn.
Omdat we de sporthal niet konden vinden, waren we een paar minuten te laat voor onze eerste wedstrijd.
Hierdoor hadden we de eerste set verloren.
Daarna ging het ook niet meer zo goed want we hadden uiteindelijk maar 1 set gewonnen.
Maar het is toch een leuke dag geweest en terug reden we niet meer verkeerd!

groetjes Ellen

Bron: Sayuri, Nadine en Ellen