Minidag 24-9-22

Alweer een overwinning voor JB1!!
20 februari 2008

Vrijdag 15 februari was het weer raak voor JB1. We moesten spelen tegen VHZ. Dit was een wat minder spannende pot. Het was een nieuwe club uit onze competitie. Het begon er al mee dat ze niet wisten hoe ze moesten inslaan, serveren. Naar onze mening hadden ze beter nog een jaartje C kunnen doen. Niet kwaad bedoelt, maar gewoon een advies. Maar we begonnen dus met een peptalk. De coaches, Ricardo en Carl, vonden dat we gewoon ons spelletje moesten spelen.

We waren allemaal al een beetje lacherig en we onderschatten de tegenstanders een beetje. De eerste set was niet heel spannend. Voor het publiek was er ook niet zo veel aan. We wonnen die eerste set zonder moeite met 25-7. We hoefden er niet zo veel voor te doen en het ging wel aardig goed.

De 2de set gingen we toch weer met hun spelletje mee. We speelden 25-15 terwijl we ze toch minstens onder de 10 hadden moeten houden. We kregen een uitbrander van de coach. Als we ze boven de 15 laten komen dan bliezen ze de set af. We zouden ons dan terugtrekken en die set verliezen. We hadden toen wel onderhand door dat ze serieus waren. We speelden ons spelletje en wonnen met 25-8. Dit was weer ons verhaaltje, we kappen er nu mee.

Tot Laterz,

Jeroen en Sam