Scholentoernooi 2014

Van een supporter van JB1
16 maart 2008

JB1 speelt een super wedstrijd op 14 maart 2008

De jongens (en meisje) van JB1 hebben vrijdag 14 maart jl. tegen Unitas uit Mijdrecht gespeeld. Natuurlijk werd er al verwacht dat ze zouden winnen maar dat weet je pas als het afgelopen is. De uitslagen waren 25-11, 25-22 en 25-13. Het was een wedstrijd met soms goede rally's en smashes echt een plezier om naar te kijken. Helaas de meiden van het team konden deze avond niet spelen maar de hulp van Mariska werd zeer gewaardeerd. Wel zes keer werd er een ace gescoord. Op de tribune was het weer gezellig en werden ze besproken en aangemoedigd door de trouwe fans van dit fantastische team. Je ziet echt dat de jongens groeien en soms werd er ook het systeem spelen in de wedstrijd gebracht.

Dit alles maakt het verlies van de vorige wedstrijd wel weer goed. Toen was de tegenstander VCH uit Hoofddorp, natuurlijk waren hier ook fans om ze aan te moedigen maar de tegenstander was gewoon te sterk, alleen Gerjanne maakte een mooie ace. En de hal daar is natuurlijk een drama. Iedereen zag een vreselijke voetfout maar daar werd niet voor gefloten. Natuurlijk niet want zij hadden de oplossing, de zaal is zo klein dat ze een KONIJNENLIJNTJE in het spel hadden gebracht, alleen hadden ze dat niet tegen de coaches gezegd. Als dat wel was gedaan weet ik zeker dat ze veel beter hadden gespeeld. De standen toen waren bijna gelijk aan de standen van vrijdag: 25-11, 25-21 en 25-14. Alleen was alles voor de tegenstander. De volgende wedstrijd spelen ze niet thuis maar in Uithoorn, daar gaan ze weer voor de winst, ik denk dat dat wel zal lukken, want samen met hun coaches is dit team volgend seizoen aan de top. Veel succes jongens en meiden van JB1.

Een supporter

Bron: Inge