Pittige wedstrijd voor JB1 tegen koploper SAS
10 april 2008

Heey allemaal,

Vrijdag 4 april hadden wij een wedstrijd tegen SAS ’70. SAS staat eerste dus wij verwachtten een moeilijke wedstrijd. Ons hele team was aanwezig dus hadden we ook een nieuwe teamfoto gemaakt. Toen de wedstrijd begonnen was met inspelen zagen we wel dat ze goed waren. Dus de wedstrijd begon. De eerste set speelden we systeem en verloren we met 10-25. Ze sloegen harde ballen maar soms ook zo lomp dat ze meteen uit werden geserveerd. Maar goed de tweede set speelden we weer het ‘gewone’ volleybal en verloren we met 13-25. Het ging met kleine stapjes omhoog. De derde set was wat spannender en we verloren daar met 18-25. Het was dus uiteindelijk 3-0 voor SAS.

Groetjes van Gerlinde Mulckhuyse.

Op de foto achteraan van links naar rechts: Sam Ruizendaal op de rug van Jeroen Verrips, Regi Pothuizen, Jasper van den Bosch en Yorick van Schie. Vooraan Gerjanne Versloot, Judith Oussoren, Gerlinde Mulckhuyse en Suzanne Versloot.

Bron: Gerlinde

Volg Atalante Vinkeveen