Minidag 24-9-22

Vinkeveense plassen 2

2e winstpartij van JC2
03 oktober 2008

Na vorige week de eerste wedstrijd te hebben gespeeld tegen Unitas en veel te makkelijk hebben gewonnen met 3-0 stond donderdagavond de wedstrijd tegen het altijd lastige SAS ’70 JC1 op het programma. Helaas waren Tessa (introductieweek school) en Bas (ziek) niet aanwezig en konden we een beroep doen op Nivja en Jessica van JC1 (met dank aan JC1).

Na wat teamafspraken en de warming up begonnen we aan de wedstrijd.

De eerste set was dan ook voor beide teams wat aftasten maar al snel bleek dat wij de overhand hadden en wonnen dan ook de set met 25-17 (geloof ik). De tweede set gingen we dan ook met veel vertrouwen tegemoet maar al snel keken we tegen een achterstand aan die niet meer goed te maken was door kleine foutjes en ballen die net wel in waren etc. etc. (excuus zoeken van de coach) met als gevolg dat de 2e set naar SAS ging met 18-25 (geloof ik). De 3e set moest dan maar de winst geven !!!

Opgepept met veel tips en instructies begonnen we zeer sterk met als uitgangspunt dat we punten achter in het veld van de tegenstander konden halen wat ook werkte. Al snel stonden we op een voorsprong die we niet meer weg gaven dus WINST 25-20 (geloof ik).

Complimenten aan Daniëlle en Joep die toch mee moeten draaien met een team dat wat langer speelt op dit niveau.

Maar ook Sanne, Max & Remco speelden een wereldpartij !!!!

Dus op naar vrijdag 10-10 dan staat weer SAS ’70 JC1 te wachten, maar dan thuis in de boei.

Coach DJ !!

Bron: Coach DJ