Vinkeveense plassen 2

H4 laat zich niet van de wijs brengen door luidruchtig D4 en capriolen Adriaan
05 november 2006

H4 is weer een plaatsje opgeklommen in de competitie ranglijst. Afgelopen donderdag hebben we met 3-1 gewonnen van SAS'70 H3 in de Scheg in Uithoorn. We waren met 8 van de negen teamleden en dus bijna compleet.

De eerste set was enorm spannend en ging gelijk op maar uiteindelijk won SAS nog net. Achteraf gezien was dat niet nodig geweest, omdat we de overige drie sets redelijk eenvoudig konden winnen. Dit kwam mede omdat wij veel minder fouten maakten en steeds meer op elkaar ingespeeld raakten.

Op het veld naast ons speelde dames 4 van Atalante. Wat een herrie kunnen die maken zeg, het lijken wel een stel gillende keukenmeiden zoals die tekeer gaan in het veld. Adriaan werd zo enthousiast van dit gegil dat hij spontaan een prachtige duik maakte om een verdwaalde bal weer goed in het spel te krijgen. En met succes. De vervelende bijkomstigheid was echter dat hij de gelakte vloer flink raakte waardoor er een enorme blaar op zijn hand was gekomen en hij de overige sets niet meer mee kon doen.

Misschien was dames 4 wel zo enthousiast omdat Trudie jarig was of zijn ze dat altijd? Na afloop hebben we gezamenlijk nog voor de jarige gezongen.

We zouden ook nog een team foto maken ondanks dat Wil er die dag niet was. Wil zou er dan wel later ingevoegd worden met hedendaagse plak- en kniptechnieken. Helaas kon de foto niet gemaakt worden omdat de camera defect was geraakt.

Op naar de volgende overwinning zodat we steeds dichter bij Heren 3 zullen uitkomen.

Hildo Krop

Bron: Hildo