Scholentoernooi 2014

Minidag 24-9-22

Topper Atalante JC2 net verloren!!
04 november 2008

Afgelopen vrijdag stond de topper op het programma tegen SAS ’70 JC2 om de koppositie in de competitie. De Boei in Vinkeveen was redelijk gevuld met vrienden, familie en bekenden die er ook klaar voor waren. Enigszins gespannen begon Atalante goed aan de wedstrijd wat al snel resulteerde in een 9-0 voorsprong, waarna SAS iets terug kwam, maar zeker niet kon voorkomen dat de eerste set naar Atalante ging dat zeer geconcentreerd speelde met 25-8.

Met veel vertrouwen begon de tweede set waar het begin redelijk gelijk op ging maar door enig pech kwam Atalante toch op achterstand die niet meer ingehaald werd en ons de tweede set koste 16-25. Dus alles op alles gezet in de derde en beslissende set. Het begin was voor SAS maar ook die hadden problemen met het afmaken zodat zeker tot de laatste punten deze set erg spannend was. Atalante kwam na een achterstand van 10 punten terug tot 24-22 maar helaas door een netfout ging het laatste punt toch naar SAS.

Jammer maar wel een zeer goede wedstrijd. Atalante blijft wel op de tweede plaats staan in de competitie op 3 punten van de koploper, maar de competitie duurt nog lang dus moet het allemaal wel goed komen. Met veel complimenten aan het team die vooral in de 3de set tot aan het laatste punt er voor gestreden heeft. Ook dank aan Nivja die bij ons inviel. Volgende wedstrijd is op vrijdag 14 november thuis tegen Oradi/Omnia MC1 om 19.00 uur en we hopen dat jullie ons weer komen aanmoedigen.

Bron: DJ Robert