Vinkeveense plassen 2

Atalante JC2: verlies en winst in 1 week
21 november 2008

Vorige week vrijdag thuis tegen Oradi/Omnia, op papier een mindere tegenstander maar ja dat zegt niet alles. Nu we een beetje in een winning mood zijn en mee draaien boven in de competitie hoor je al snel van die geluiden zoals OHHH ze staan onderaan, maar ja dat heet onderschatten.

De eerste set was dan ook weer een beetje rommelig met af en toe een aardige rally maar werd uiteindelijk toch verloren met 19-25 zo die hadden we vast tegen ons. De 2e set zag er eigelijk niet anders uit, ballen net over het net (je kent ze wel) dus de punten ontglipten ons weer met als eindstand 22-25.

Dus dan maar gaan voor de 3e set want ja verliezen met 0-3 thuis dat kan niet. Met veel ongeloof ging de 3e set heel gemakkelijk naar ons toe, zelfs als we elkaar af en toe aankijken in het veld 25-19. Dus had Mirjam afgelopen dinsdag de taak om de traing een positieve wending te geven en ik mag zeggen dat is GELUKT.

Woendag moesten we uit tegen VCH MC6, net onder ons in de competitie en hoe gek het ook klinkt we hadden er zin in (omdat ik nog niet wist wat de training opgeleverd had). Sterk en lachend begon dan ook de wedstrijd met een scheidsrechter wiens fluitje niet erg veel geluid maakte. Het eerste punt was snel binnen en die werd hard gevierd met de vuist yel. Dit bracht gelijk veel sfeer en plezier in het spel wat resulteerde in een soms wat rommelige wedstrijd maar zeker een verdiende overwinning in Hoofddorp.

Set standen 1e set 21-25, de 2e set ging nog makkelijker 19-25 en de derde set waar we ruim voor stonden en opeens 9 punten inleverde was op het eind toch spannend maar in ons voordeel 21-25. Dus weer een knappe 0-3 overwinning en strak op de 2e plaats in de competitie. Met dank aan de rijders, de papa van Max en de papa van Joep. En Mirjam ga zo door met trainen !!!!!!!!!!!!!!!

Volgende wedstrijd is vrijdag 12 december thuis tegen weer de koploper SAS ’70 JC2 dus een revanche !!!!

Bron: DJ Robert