Scholentoernooi 2014

Minidag 24-9-22

JB1: van sloopauto tot Ferrari - part II
23 november 2008

Op 14 november moest de revanche komen. We moesten in onze thuishaven tegen VHZ JB1, de nummer 3. Na wat wisselingen van veld begonnen we aan de wedstrijd. We begonnen heel erg goed aan de wedstrijd. Alles klopte en bijna elke aanval ging goed. Snel werd er een voorsprong genomen. Deze keer liep de service ook heel erg lekker. Maar halverwege kwam VHZ toch nog eventjes terug maar het was niet genoeg, het werd 25- 19.

De tweede set was nog beter als de eerste. We liepen er echt overheen. Opeens was het geloof er weer. Iedereen dacht weer we kunnen KAMPIOEN worden. De toeschouwers keken plezierig en vermaakt toe hoe Atalante JB1 de set met 25- 14 won.

De derde set ging ook wel aardig. Alleen er kwam een beetje gemakzucht in de ploeg. Na een voorsprong van 9 punten kwam VHZ helemaal terug in de wedstrijd. Ze kwamen zelfs terug tot op 1 punt. Jasper en ik dachten, wat hebben we nu aan ons fiets hangen. De supporters geloofden er nog steeds in en bleven ons aanmoedigen. Dat hielp want we wonnen de set met 25- 22.

Hier een snap shot van de nieuwe eigen site van JB1. http://www.everyoneweb.com/atalanteJB1/

Bron: Regi