D2 wint van Roda in matige wedstrijd
11 november 2006

Zo sterk als we vorige week tegen AMVJ geschat waren, zo best wel anders was het deze keer.
We speelden alweer tegen een ploeg uit Amstelveen; Roda. Vroeger waren dat altijd leuke wedstrijden en de sfeer was altijd erg goed tussen beide teams. Nu verscheen er een nieuw Roda in de Boei met nieuwe jongelui en weinig bekende gezichten. Nog steeds leuke meiden maar de wedstrijd was matig. Er was weing actie en weinig echt mooie spetters en klappers.

De eerste set wonnen we met 25-21, de tweede met 25-10. Daarna ging het direct in het begin al minder. Eigenlijk is het tegen een team dat hoger staat veel lekkerder en 'makkelijker' ballen. Je trekt je op aan een sterke tegenstander. In deze wedstrijd was het dus andersom. Het lukte niet om een lekkere eigen pot te maken. Aan het eind van de derde set kwamen we nog iets bij maar Roda pakte de set met 23-25. De vierde ging weer beter en wonnen we ruim met 25-15.

Positieve punten:
-Dit is de vijfde winstpartij op rij.
-Af-en-toe thuiscoach Bouke was er weer een keer bij.
-Flexibele inzet van de spelers, Natalie op het midden!
-De scheids kwam toch.
-Nu kan trainer Erik weer nieuwe grappen verzinnen, wel vijfentwintig keer maakte hij afgelopen training geintjes over onze zogenaamde eredivisie sterallures. Nou Erik, humor us! :)

Bron: mie