Vinkeveense plassen 2

Scholentoernooi 2014

Verslagen Atalante Wuppies
14 januari 2009

Op 10 januari heb ik 4 wedstrijden gespeeld in Badhoevedorp met mijn team Atalante Wuppies. We hebben alle wedstrijden gewonnen. De laatste wedstrijd was het leukste, omdat deze het moeilijkst was. Deze wedstrijd hebben we maar met 10 punten verschil gewonnen. De rest met veel meer punten verschil. Fieke en Richard kunnen goed smashen. Denise kan goed strak over het net heen serveren (soms ook er onderdoor). Tessa kan goed op alle posities spelen. Nada was er niet. Ik kan goed duiken. Het was vandaag niet zo moeilijk, omdat we net naar poule B zijn gezakt. Ik denk dat we nu weer in poule A zitten.

(Foto's volgen met dank aan Mariëtte).

Hallo allemaal

Hier een berichtje van de Wuppies.
In ons team spelen Fieke, Stefan, Tessa, Denise, Nada en ik (Richard).
Nada ging deze keer niet mee.
Op naar Badhoevedorp, met het mooie schaatsweer, maar ja de minidagen staan vast dus wij weten precies wanneer we moeten spelen.
In Badhoevedorp aangekomen zagen we de andere miniteams die al klaar waren met spelen vertrekken.
Nens en Inge Tanja waren er om naar ons te kijken, maar Nens had ook haar vriendje opgetrommeld dat ie ook maar eens moest komen kijken.
Nou echt,  hij was zo verbaasd dat wij als Wuppies bovenhands stonden te serveren en te smashen.
Wij hebben ook alle sets, dus ook wedstrijdjes gewonnen.
Met een voldaan gevoel gingen wij weer terug naar het ijskoude Vinkeveen.

Nens, Inge Tanja en natuurlijk Niels, leuk dat jullie met dit mooie schaatsweer toch nog bij ons zijn komen kijken
de volgende minidag is 14 februari in Hoofddorp en wij zijn een poule omhoog gegaan en spelen dus weer in de sterkste districtspoule.

Tot ziens, misschien wel in Hoofddorp.

Richard

Bron: Stefan