Minidag 24-9-22

H3 heeft dit seizoen een zware dobber..
13 november 2006

Niet dat onze tegenstanders zo sterk zijn of dat we te maken hebben met veel blessures. Nee, gelukkig (nog) niet. De grote uitdaging dit seizoen is ons eigen spel te blijven spelen, niet mee te “zakken” met de tegenstander.

Echt, we willen ons niet op de borst kloppen hoe goed we wel niet zijn, maar deze klasse is wel een béétje onder ons niveau. De oorzaak is bekend: vorig seizoen 2 klassen gedegradeerd: van een sterke regio naar een minder sterke en dan nog een klasse lager.

Het grote voordeel is wel dat de kans op een kampioenschap erg groot is.  Dat komt goed uit want naast het volleyballen houden wij ook wel van een feestje. We gaan er voor; we komen allemaal zo veel mogelijk fanatiek de trainingen van Roos bezoeken, zijn op tijd bij de wedstrijden, drinken nooit vóór de wedstrijd, gaan de avond voor de wedstrijd extra vroeg naar bed, enz. enz.

Zo ook afgelopen vrijdag, de avond vóór St. Maarten. Eerlijk is eerlijk, Roda is een leuk en sportief team, zowel wat betreft de spelers als het spel.  Eindelijk weer even lekker kunnen spelen. Roda bedankt! Het was ook aan alles en iedereen te merken. Het liep lekker, de stemming zat er goed in, (bijna) alles lukte en het was na afloop weer gezellig in de Boei.

Wat wil een volleyballer nog meer?
Toeval of niet, maar op Simon na (wegens omstandigheden dit seizoen nog niet in de gelegenheid geweest) was het hele team compleet:  potbeheerder Adrie, Han, Hans, Henk, Mario, Peter, de jongste van het stel Remco en natuurlijk onze aanvoerder Rob.

Bron: henk