Minidag 24-9-22

Winst en verlies in 4 dagen voor JC2 !!
21 januari 2009

In 4 dagen moesten we 2 wedstrijden spelen waarvan de eerste thuis tegen VHZ JC1.

Omdat we 2 zieken hadden, Daniëlle en Bas (die wel kwam kijken) hadden we Fieke de Haan (van de mini’s) gevraagd om in te vallen, Een lange meid die volgend seizoen overgaat naar de C-jeugd. We begonnen net als alle andere wedstrijden de 1e set erg zenuwachtig wat resulteerde in een bloedstollende set voor zowel de coach als het massaal toegestroomde publiek in een overwinning met uitslag van 30-28!

De 2e set  en ook de 3e set was eigenlijk weer een makkie met vooral de bovendhandse service van Remco en het leuke goede spel van allemaal. De 2e set was dan ook 25-19 en de 3e set 25-18. Zo. 3 punten binnen en weer aansluiting in de top van de competitie.

Afgelopen maandag de volgende wedstrijd uit tegen Martinus MC2, deze zijn pas toegevoegd en we hadden dan ook geen idee wat het niveau was. Maar ja we waren compleet dus alle vertrouwen. We begonnen natuurlijk weer aan een rommelige 1e set die eindigde in een nipte zege voor Martinus: 27-25.

Opgepept weer het veld in voor de 2e set die erg makkelijk en snel naar ons ging, vooral omdat we de bal lekker in 3 keer speelden en zo meer tijd hadden om goed te passen. Stand 11-25. Dus vol vertrouwen de 3e set in maar dat liep iets anders dan gepland, snel kwamen we op voorsprong tot het geluk van Martinus opkwam en bij ons niets meer lukte!!! De set eindigde dan ook in 25-19.
Jammerlijk verlies van 2-1 maar goed, we hebben nog 2 weken voor de volgende wedstrijd en tijd om een lekkere training te doen onder leiding van Mirjam.

Groet van JC2

Bron: Robert