Scholentoernooi 2014

Minidag 24-9-22

Goede concentratie brengt dubbele winst voor JC1!!
15 november 2006

We moesten vrijdagavond 10 November spelen tegen Triumph die laatste stonden. In tegenstelling tot de vorige wedstrijd begonnen we nu wel geconcentreerd aan de wedstrijd wat resulteerde in een 25-10 overwinning in de eerste set.

De tweede set was ook een eitje namelijk 25-15. In de derde set ging het rommelig, omdat we in de verkeerde opstelling begonnen (de twee langste en de twee kleinste stonden naast elkaar.) Door goed serveren wonnen we toch met 25-15.

Na twee dagen rust moesten we op maandag tegen Oradi de nummer drie van de competitie, zelf staan we tweede, een belangrijke wedstrijd dus. We misten Steven door een ziekte dus moesten we met zeven man op weg.

We begonnen weer goed geconcentreerd aan de wedstrijd en speelde zoveel mogelijk in drieën. We kwamen op voorsprong door goed serveren van Jeroen en Sam, en die werd uitgebouwd door een goede redding van onze smurf William. Na een mooie tipbal van Jasper wonnen we de eerste set met 25-15.

De tweede set ging meer gelijk op. Door een goed geplaatste bal van Brent kwamen we op voorsprong. Door twee reddingen liggend op de grond van Yorick stonden we vier punten los.
Daarna meteen een schitterende set-up van Regi achterover die werd afgemaakt. Daardoor konden we de voorsprong behouden en de set binnen slepen 25-19.

De derde set werd het steeds slordiger bij ons, in tegenstelling tot de tegenstander die er steeds meer in ging geloven en de set met 25-15 wonnen. Na afloop baalden we van de laatste set, maar aangezien onze coaches over het geheel erg tevreden waren keken we toch terug op een goede/leuke avond.

Bron: Yorick

Volg Atalante Vinkeveen