Minidag 24-9-22

Clinic Avital Selinger
28 april 2009

Avital en landskampioen Dela Martinus komen op dinsdagavond 28 april naar De Boei en gaan een geweldige demonstratie training geven. Avital is een grote bekende naam in het internationale volleybal en bovendien inwoner van de Ronde Venen. En zo’n Olympisch kampioen aan het werk zien is natuurlijk een grote eer en droom van iedere volleyballiefhebber!

Zo'n 20 tot 30 leden kunnen samen met de lange dames mee trainen en leren van een van 's werelds top volleybaltrainers, echt een unieke ervaring! En aan het eind natuurlijk op de foto met dit volleybal icoon en/of met de charmante sportieve lange ladies. Het wordt een super evenement om het feestseizoen mooi mee af te sluiten en uiteraard zijn alle volleybalfans van harte uitgenodigd!!! Aanvang: 19:00 uur.

Heb je interesse om me te trainen, laat het weten via pr @vv-atalante.nl. De volgende 24 leden hebben zich al aangemeld: Carin, Tineke, Annike, Kellie, Mirjam, Irma, Suzan, Inge V, Marjan, Joke, Annemarieke, Malou, Fenny, Roos, Bas vdL, Rick vdL, Ingmar, Lisa, Janine, Leroy, Tim, Mariska, Ton, Mathilde.

Donateurs: http://www.vv-atalante.nl/avital.php