Minidag 24-9-22

H2 verslaat Smashing Velsen 2
25 november 2006

Vrijdag 24 november stond de wedstrijd tegen Smashing Velsen Heren 2 op het programma. Zonder onze spelverdeler Rick de Groot en onze vaste trainer/coach Erik Raket. Lex was mee als vervanger van Erik.
Na ongeveer een half uur inlopen/inspelen kwam de scheidsrechter eindelijk aanlopen en konden we gaan inslaan.

De wedstrijd:

De eerste set bestond de basis uit Rick vd L, Erik V, Sven, Ton, Bob en Bas vd L. De set ging lang gelijk op tot 15-15, toen begon het weer eens ff goed te lopen en werd de set ook redelijk simpel binnen gehaald. Setstand 18-25

De tweede set werd Bas B gewisseld voor Sven. Het was net een kopie van de eerste. Alleen het einde verliep dan minder rooskleurig dan de eerste set. Door veel individuele fouten stonden we ineens vijf punten achter en glipte de set langzaam uit onze handen.

Op 22-17 werd Bob gewisseld voor Sven.We kwamen nog sterk terug tot 24-23, maar verloren de set wel met 25-23.

De derde set was weer iets beter. We hielden de tegenstander goed onderdruk en de pass liep weer een stukje beter, mede door een aantal mooie aanvallen van onze luchtmacht. Onder leiding van Bas vd L en Erik V werd deze set met ruime cijfers binnen gehaald. Setstand 15-25.

In de vierde set kwamen we helemaal los, de pass was weer een stuk beter. Waardoor onze kleine Blangé de aanvallers goed kon bedienen. Bas vd L kon weer niet laten om een foutieve pass van Smashing vakkundig binnen de 1 te slaan, toppie Bas, de volgende keer zal ik ook weer eens ff doorslaan op een foutieve pass van de tegenstander.

Setstand 13-25 en daarmee een 1-3 overwinning.

Lex, bedankt voor het coachen

Bron: Bas B

Volg Atalante Vinkeveen