Eerste toernooidag voor Ministars
03 oktober 2009

De ministars hebben hun eerste toernooi heel erg goed gespeeld!

Ze hebben de eerste set verloren en de tweede set gelijk tegen grotere tegenstanders (eigenlijk was alles groter!).  De tweede wedstrijd tegen een team dat  langer speelt en dat bleek ook wel in de stand. Deze werd ruim verloren. De allerlaatste wedstrijd tegen VVO met ook een nieuw team en dat werd een gelijk spel. Alle meiden vingen heel erg goed, draaiden  - in tegenstelling tot tegenstanders - goed door en waren allemaal lekker fanatiek bezig. Echt boven verwachting zo’n eerste wedstrijddag!  Hiervoor ook  een complimentje aan de trainers!

Even een vraagje aan het team: Wat vond je het leukste?

Valerie: Alleen in het veld staan, als de rest af is, dan is erg spannend.

Fay: Passen

Talitha: Serveren

Anouk: Ook alleen in het veld staan.

Isabel was helaas net weg, maar die vragen we de volgende keer.

Ze hebben het allemaal heel erg leuk gevonden, spannend en waren ook een beetje zenuwachtig voor deze wedstrijddag. Willen het liefst volgende week weer spelen!

Bron: Ministars