Selectietraining met Richard, Remco, Fieke
04 oktober 2009

Hallo allemaal!

Vandaag ( 4 oktober) hadden wij selectietraining in Diemen. We moesten ons een half uur van te voren aanmelden. Het was erg spannend maar wel leuk. In dat half uur dat wij moesten wachten hebben wij ( Richard, Remco en Fieke) met elkaar overgespeeld.

En toen gingen de trainingen beginnen. Eerst kregen we een korte introductie en daarna meteen warmlopen. Met warmlopen moesten we stuiterend met de bal naar de overkant rennen, huppelen, zijwaarts en de looppas. Daarna nog een paar keer overgooien en het echte werk ging beginnen. We moesten met verschillende kinderen over passen en bovenhands. Ook moesten we verschillende dingen met het set-upen en aanvallen oefenen. Dat was best wel ingewikkeld.

Op het einde gingen we wedstrijdje doen. De trainers gingen overleggen wie er door mocht en wie niet. Na de wedstrijd kreeg iedereen een brief. Op die brief stond of je door was of niet. Wij waren allemaal door. En nu moeten we een stuk of 15 keer terug komen om te trainen.

Groetjes Richard

Ps. Weet je wie onze trainer was????? Menno van het scholentoernooi 2008