Vinkeveense plassen 2

Na wat wennen winnen Citroenen laatste wedstrijd!
04 oktober 2009

Hallo,

Vandaag ons eerste toernooi gespeeld.
We hadden wat nieuwe speelsters in ons team, Grace, Marjolein en Loulou. Samen met Marilot, Rachel en Ellen hebben we nu een behoorlijk team op de been.

Het begon al niet zo goed, want de sleutel van de sporthal was nog niet aanwezig. Wij hebben een half uur buiten in de kou moeten wachten. De anderen zelfs anderhalf uur.

Een half uur te laat begonnen we aan onze eerste wedstrijd. Het was erg zoeken en wennen aan elkaar. Toch ging het niet echt slecht, maar we verloren wel met 7-15 en 8-16.

De tweede wedstrijd ging bij ons allemaal niet zo goed. We lieten ons koppie een beetje hangen. Die verloren we dus ook met 21-5 en 27-2.
De laatste wedstrijd ging weer beter en lukte er ook weer meer. We wonnen beide sets met 16-9 en 19-10.

Groetjes van Ellen en Els

Bron: Ellen & Els