Scholentoernooi 2014

Ook 2e wedstrijd van Atalante JC1 gewonnen!!
05 oktober 2009

Afgelopen vrijdag speelde Atalante JC2 haar 2e competitie wedstrijd thuis tegen Veenland JC1. De eerste wedstrijd uit tegen AMVJ JC2 was al gewonnen met 1-2 dus een geweldige start van de competitie. Deze 2e wedstrijd thuis was dan ook heel belangrijk om ook te winnen en de reeks van vorig jaar voort te zetten toen dit team kampioen werd.

De eerste set begon dan ook een beetje zenuwachtig voor eigen publiek en ging tot aan de 15 punten gelijk op, maar door de lengte bij het net en de lekkere set up’s snelden we toch naar een zege in deze set met 25-19.

De 2e set was eigelijk een kopie van de 1e met het betere en soms rommelige spel van Atalante werd ook deze gewonnen met 25-16.

Dus alle reden om ook de 3e set naar ons toe te trekken, wat met gemak begonnen we hier aan wat resulteerde in een gelijk opgaande set met een moment dat Veenland zelfs voor kwam in de set. Na toch 2x gebruik te hebben gemaakt van de time-out om de kopjes weer omhoog te krijgen, ging toch deze 3e set ook naar Atalante met 25-17.

Al met al een lekkere en leuke wedstrijd met goed spel van zowel Veenland als Atalante.

Vrijdag 9 oktober speelt Atalante JC1 weer thuis in de Boei tegen Smashing Velsen MC1 en zullen we proberen om ook deze wedstrijd voor eigen publiek te winnen en zo mee te blijven doen in de hoogste regionen van deze competitie.

Dus kom eens kijken bij Atalante JC1 as. vrijdag om 19.00 uur in De Boei in Vinkeveen.

Bron: DJ Robert