Vinkeveense plassen 2

Scholentoernooi 2014

Atalante JB1 tegen JA1
13 oktober 2009

Vrijdag 9 oktober moesten de twee Atalante teams (JA1 en JB1) tegen elkaar spelen in de Boei. We hadden superveel toeschouwers, dat was wel leuk!

Toen gingen we inslaan, en zagen we al heel snel dat ze heel hard sloegen.. Toen hadden we ook nog het probleem dat het net op A hoogte moest, omdat we tegen een A team moesten, maar daar hadden we niet mee getraind… Maar goed, toen de wedstrijd begon, ging het best goed, ze sloegen wel hard, maar wij speelden mooi in drieën.

Het net-probleem viel ook best mee, alleen we moesten hoger springen, maar dat geeft niet. Af en toe hadden we wat problemen met de serves van de Aatjes want die waren nogal hard, en dus waren ze moeilijk tegen te houden, maar we leven nog ..

Ik vind zelf dat we heel erg goed gespeeld hebben! We hebben niks te klagen, want we zitten nog maar net in deze poule, en het waren echt misschien maar 5 punten verschil. Voor de rest, vond ik het een hele leuke wedstrijd met veel uitdagingen, enneeh, JA1, volgende keer moeten jullie oppassen!!

Bron: Jessica