05 juli 2024

Vrijdag 5 en zaterdag 6 juli toveren we voor de 2de keer De Molmhoek om tot Beachplaza

15 april 2024

Afgelopen vrijdag werden de laatste wedstrijden van dit seizoen gespeeld! De jeugdteams hebben in tweede helft van de competitie zeer mooie resultaten behaald (beiden een tweede plaats) en de club mocht twee kampioenen kronen: heren 2 en dames 3 werden kampioen in de tweede klasse.

14 april 2024

Afgelopen zaterdag vond de finaledag van de minicompetitie plaats in Ouderkerk. Atalante Vinkeveen was vertegenwoordigd met drie teams.

05 april 2024

Dames 3 mag zich inmiddels al drie weken kampioen noemen, maar de competitie is nog niet klaar. Nog twee wedstrijden staan er op het programma en ondanks dat het piept en kraakt bij de dames werd er vol goede moed afgereisd naar Hoofddorp.

02 april 2024

Het is weer tijd voor een dames 2 update, en wat voor een! Met maar liefst 2, eigenlijk 3, wedstrijdwinsten op zak kan het team niet wachten om de avonturen te delen!

22 maart 2024

Eigenlijk had deze wedstrijd een week eerder al moeten plaatsvinden; de uitwedstrijd maandagavond tegen Oradi. .. maar het feestje was des te leuker dat dames 3 thuis het kampioensfeestje kon vieren!

16 maart 2024

Afgelopen zaterdag speelden ook de Ministars hun zevende competitiedag van het seizoen. Net als de Skittles was ook dit team gepromoveerd en wel naar de hoogste poule.

16 maart 2024

Op zaterdag 16 maart speelden de Skittles in Haarlem. Het team bestond uit Nina, Nel, Aeneas en Robin. Vandaag speelden ze voor het eerst in de B-poule, met sterkere tegenstanders.

Een avontuurlijke volleybalwedstrijd!

Het was weer zo'n typische volleybalavond, waarbij de spanning en opwinding niet alleen op het veld, maar ook in de kleedkamer voelbaar was.

12 maart 2024

Het is weer tijd voor een blogje! Waarom? Nou omdat dames 2 twee wedstrijden heeft gewonnen! En hoe! Iedereen moet hier van kunnen meegenieten.

Naar het nieuwsarchief »