Tussen Kerst en Nieuwjaar toernooi
29 december 2023

Tot mijn schrik zag ik dat Regi zijn kerst dorp al staat, dus maar snel even een officiële uitnodiging eruit gooien, vrijdag 29 december is het weer zo ver, het jaarlijkse “Tussen Kerst en Nieuwjaar Toernooi”, hierna TKNT.

19:00 wordt iedereen in de zaal verwacht, eerste wedstrijd start om 19:15.
Voor velen is dit voldoende uitleg:

Voor de mensen die nog niet bekend zijn met het TKNT, alle senioren en aspiranten kunnen zich inschrijven met eventueel 1 of 2 introducees (meer alleen in overleg). Vader, moeder, broer, zus, vriend of vriendin het mag allemaal en er is geen volleybal ervaring nodig. Vervolgens delen we je, samen met je eventuele introducees, in in zo eerlijk mogelijke teams, die we op de dag zelf bekend maken. Om vervolgens een leuk toernooi mee te spelen.

Na het toernooi volgt dan uiteraard een prijsuitreiking, en nog belangrijker een tombola. Voor de tombola verkopen we lootjes om zo nog een leuk zak centje te verdienen voor de club. Om te zorgen dat we de tafel goed kunnen vullen met leuke prijzen, vragen we iedereen (vrijwillig) wat leuks mee te nemen, wat zo na kerst en sinterklaas is er vast wel iets waar je vanaf wilt.

Daarnaast zullen Tim, Regi en ik overdag boven de vetpan hangen, en volgens het geheime recept van de familie Ruizendaal, oliebollen en appelflappen bakken.

Inschrijven kan dus via de link:

Bron: Rick