Minidag 24-9-22

Dames 3 en heren 2 kampioen!
15 april 2024

Afgelopen vrijdag werden de laatste wedstrijden van dit seizoen gespeeld! De jeugdteams hebben in tweede helft van de competitie zeer mooie resultaten behaald (beiden een tweede plaats) en de club mocht twee kampioenen kronen: heren 2 en dames 3 werden kampioen in de tweede klasse.
Beide teams deden dit op zeer bijzondere wijze; ze werden kampioen zonder te spelen, omdat hun concurrenten punten lieten liggen. Dames 3 werd op 15 maart al kampioen en heren 2 volgde op 21 maart. Op vrijdag 22 maart vierden de dames van 3 groot feest tijdens hun thuiswedstrijd met veel publiek en spandoeken. Na hun uitwedstrijd werd heren 2 met een heuse erehaag onthaald als kampioen in de eigen Boei. Uiteraard waren er voor beide teams bloemen en de kampioensschaal, die werden uitgereikt door de voorzitter.

Heren 2 verloor maar 1 van de 22 wedstrijden en won 11 wedstrijden met 4-0! Dat resulteerde in 97 punten en een saldo van +599 punten.
Dames 3 werd ongeslagen kampioen! Zij won 20 wedstrijd, waarvan 13 met 4-0. Dit leverde 91 punten op met een setsaldo van +607.
Zeer indrukwekkende cijfers dus van deze teams en promoveren hiermee naar de eerste klasse.

Overige teams
Dames 1, heren 3 en 4 hebben hun plekje prima weten te behouden. Heren 5 heeft hun eerste punten gepakt en heren 1 moet nog één keer aan de bak! Aanstaande zaterdag speelt ons vlaggenschip om 11:00 uur de P/D-wedstrijd tegen Vives voor behoud in de promotieklasse.

Bron: Nens