Scholentoernooi 2014

De Ukketoppers wel laatste, maar goed gespeeld
13 december 2009

De laatste minidag van 2009 vond in Ouderkerk plaats, gelukkig nu niet zo ver weg!

De Ukketoppers spelen op niveau 3 in de B-poule. Vandaag waren Chanel, Roos, Claudia, Leonie en Lucia van de partij. Noa was heleaas verhinderd.

Deze toernooidag waren er 2 teams uit Ouderkerk en een team uit Wilnis. De eerste wedstijd was tegen het betere team van VVO. Jonge jongens die we al eerder zijn tegen gekomen op niveau 2. Het draaide eigenlijk helemaal niet verkeerd, maar net viel het gunstig voor de Ouderkerkse jongens. Het laatste punt in de tweede set viel net voor de zoemer waardoor de ukkemeiden ook deze set verloren.

De tweede wedstrijd tegen het andere VVO team. Dat ging al wat beter, maar ook hier haalden de tegenstanders op tijd nog een punt binnen en werd het 3-3.  De tweede set hadden we volgens mij gewonnen maar toch niet volgens de uitslagen…? De allerlaatste wedstrijd tegen bekenden uit Wilnis. Ze waren wel wat groter, maar door goed spel van de ukketoppers hebben ze deze wedstrijd mooi gelijk gespeeld.

Bron: Inge