Minidag 24-9-22

JC1 nog altijd uitzicht op 2e plek competitie!!
13 april 2010

Afgelopen zaterdag speelde Atalante JC1 de uitwedstrijd  tegen de nummer 6 van de competitie VCH JC3.

Om nog enig uitzicht te houden op de 2e plek in de competitie moeten de 2 laatste wedstrijden met 3-0 worden gewonnen! Met dit in het hoofd begonnen we toch wel iet wat nerveus aan de eerste set. In het begin ging het vrij gelijk op tot aan de 16 punten. Door een onverklaarbare 10 minuten stonden we met 24-18 achter in de eerste set wat niet in ons draaiboek stond, dus maar de 3e time out aanvragen... Koppen bij elkaar en afgesproken als we iets willen dan is het NU! Met deze uitspraak van de coach en de yell van het team begonnen we langzaam punt voor punt terug te komen tot jawel 24-24. De tegenpartij besloot dus ook maar hun time out te gebruiken wat reselteerde in het uit serveren van de wedstrijd in het voordeel van Atalante. Poehhhhhhh.. 24-26 zo die was binnen.

En nu volgt eigenlijk het zaaiste gedeelte van de wedstrijd, de 2e en 3e set die wel heel makkelij werd gewonnen door Atalante met 11-25 en 16-25.

Dus met nog 1 wedstrijd te gaan nog alle mogelijkheden MAAR dan moet wel SAS aanstaande vrijdag met 2-1 verliezen van de nr.4 en wij thuis winnen met 3-0...

Dus heb je vrijdag om 19.00 uur even niets te doen kom ons dan even aanmoedigen in de Boei tegen AMVJ JC2.

Tot vrijdag dan!
Groet van JC1