Belangrijke 4 punten voor D1
08 december 2010

Opnieuw moest trainer/coach Sjaak Immerzeel het afgelopen vrijdag 3 december tegen het op de laatste plaats staande Wilhelmina, vanwege nog lopende blessures, stellen zonder Nancy Lijten (arm), Carin van Kouwen (neus) en Daniëlle van der Horst (kuit). Annemarieke Wijnands van dames 2 was opnieuw bereid om Haaxman/Verbruggen dames 1 te helpen.

De basis 6 van dames 1 bestaat al 2 wedstrijden uit: Irma Schouten (spelverdeling), Marleen Sondermeijer (diagonaal), Loes Kuijper en Mirjam van der Strate (buiten), Suzan Heijne en Jana Chatrnuchova (midden.

Omdat er meestal een lang verslag op de site staat, doen we het deze keer eens anders.
Per set zal het scoreverloop te zien zijn. Zoals het op papier genoteerd is, nemen we gewoon eens letterlijk over (zie hieronder).

4 punten erbij en de 6e plaats op de ranglijst. Annemarieke, super bedankt voor het invallen. Zeker nadat ze eerst met dames 2 een wedstrijd had gespeeld. Het is nog onzeker of we aankomende zaterdag naar Nederhorst den Berg zullen reizen i.v.m. een aanvraag voor het verplaatsen van de wedstrijd. Maar dat leest u de volgende keer.

Bron: Daan

Volg Atalante Vinkeveen