Vinkeveense plassen 2

Atalante A-side H1 wint weer
06 februari 2011

De oplettende lezer heeft gemerkt dat het een aantal weken stil is geweest rond A-Side Atalante Heren 1. Na een drietal verliespartijen hebben de heren volleyballers uit Vinkeveen weer een goede partij gespeeld en werd er met 4-0 gewonnen van VCH H2 uit Hoofddorp.

Bij aanvang van de wedstrijd was het eerste heren team van Atalante gedaald naar een vijfde plek in de promotieklasse, maar virtueel wordt de tweede plaats verdedigd.

Het door A-Side gesponsorde team uit Vinkveen had ook weer behoefte aan een lekkere wedstrijd en begon geconcentreerd aan de wedstrijd. De eerste twee sets werden gedecideerd met twee keer 25-13 gewonnen.

VCH had toch nog iets te bewijzen in de derde set voor een verdwaalde supporter op de tribune, maar verder dan 25-22 en een hoop gezeur op de scheidsrechter kwamen de Hoofddorpers niet. Atalante H1 liet zich niet van de wijs brengen en wist ook de vierde set overtuigend te winnen met 25-17.

11 februari om 21.00 uur spelen de A-Side mannen weer thuis. Dan tegen Smashing ’72 H1 uit Diemen die ondanks hun 9e plek wel onlangs van de koploper hebben gewonnen.

Bron: Martijn