Scholentoernooi 2014

Start 2-2 toernooien
17 mei 2011

Allereerst willen wij Nancy bedanken voor haar inzet de afgelopen jaren. Door haar hebben wij een super mooi toernooi. Wij denken dat iedereen het met ons eens is, dat dit toernooi moet blijven bestaan. Wij, Erik en Martine, hebben het op ons genomen om dit supertoernooi door te kunnen laten gaan. Hierbij op de avond zelf geholpen door Richard van der Spoel, iedereen wel bekend.

Wij stellen het zeer op prijs als zich nog 2 personen bij ons voegen om dit toernooi weer een succes te laten zijn. Wil je meer weten over de zaken die geregeld moeten worden, aarzel niet en spreek ons even aan.

Vanaf dinsdag 17 mei is het dan eindelijk zover... Dan kun jij samen met je partner kans maken op de titel Hét Atalantepaar van 2011. Wie worden de winnaars van de eerste lustrumeditie van de hit van de eeuw??? Wacht niet langer en schrijf je in!

De toernooiavonden beginnen om half acht en zullen duren tot een uurtje of half elf (houd rekening met een uitloopje J). Er worden wedstrijden van 12 minuten gespeeld. Deze wedstrijden worden geleid door teams die op dat moment niet spelen. Fair play is het motto, maar dit mag natuurlijk wel gepaard gaan met een gezonde dosis enthousiasme en fanatisme.
Want wie wil er nou niet de beste van de vereniging zijn?

Niveau en teamindeling
De indeling is hetzelfde als de afgelopen edities. Er wordt weer op drie niveaus gestreden: zo is er een poule waarin bloedje fanatiek gestreden zal worden om de eer te behouden (fanatiek), er is een poule waarin de strijd aanwezig is, maar in ietsje mindere mate (sportief) en er is een poule waar het voornamelijk gaat om een lekker gezellig avondje volleybal (gezellig).

Je kunt zelf kiezen voor welk niveau je je inschrijft, maar uiteindelijk heeft de organisatie de beslissende stem. Een team bestaat uit een dame en een heer, maar omdat we meer dames hebben dan heren, mogen er ook twee dames samen spelen. Dus niemand heeft meer een excuus om niet mee te doen :)

Rankingpunten
Per categorie en avond kun je rankingpunten verdienen. De winnaar krijgt 12 punten en voor elke lagere positie zijn steeds 2 punten minder te verdienen. De beste drie resultaten tellen mee voor de ranking.

MiX ‘n’ (MIS)MaTcH
Wederom zullen de laatste twee toernooien via individuele inschrijving gaan. Je mag niet zelf je partner kiezen, maar deze wordt door loting aan je gekoppeld. Dit jaar zullen we ook deze traditie in ere houden. Vergeet je dus zeker niet in te schrijven voor deze laatste twee avonden. Verrassende combinaties zorgden voor spectaculair spel, maar natuurlijk zaten er ook wat mismatches tussen, maar ja… wie niet waagt, wie niet wint!!!

Aanmelden
Aanmelden is vanaf heden mogelijk. Dit kun je doen door het inschrijfformulier volledig ingevuld te mailen naar Erik en Martine: 2-2 gevolgd door @vv-atalante.nl
Je kunt je aanmelden voor een toernooi tot een week voor de speeldatum.
Het schema zal niet meer elke week naar alle deelnemers worden gestuurd, maar kun je het weekend voor het te spelen toernooi vinden op de site.

Gezellig
Tot slot nog een klein woordje. Het allerallerbelangrijkste van dit toernooi is niet dat er fanatiek en sportief gestreden gaat worden… al is dat natuurlijk wel erg leuk. Belangrijker nog is dat het voor iedereen een gezellig avondje Boei wordt en dat we met elkaar als vereniging het seizoen leuk kunnen afsluiten. Laat dus duidelijk zijn dat iedereen meer dan welkom is!!! Wij stellen ook voor: een klein afterpartietje elke dinsdagavond :D

C u all @de Boei
Groetjes Erik en Martine