MC1 speelt return tegen Keistad
16 oktober 2011

Nadat twee weken geleden de thuiswedstrijd heel mooi en ook spannend gewonnen werd van Keistad moesten de meiden ditmaal uitspelen tegen dit team.

We moesten erg vroeg vertrekken, om 8:15 moesten we bij DE BOEI staan (we moesten helemaal naar Amersfoort!). Nivja, onze trainster, ging ook mee. Dat was erg leuk!

De 1e set, (we moesten nog even wakker worden), Keistad kwam voor te staan, maar gelukkig door de punten van Marjoleins service (3 punten!) kwamen we weer terug. Keistad speelde goed (én wij natuurlijk ook), er werd veel in drieën gespeeld. Deze set wonnen we, met 25-17.

De 2e set, Keistad was erg goed in vorm. We deden ons best, maar we kwamen al gauw met 8-1 achter te staan. We hadden wel wat mooie acties, Ellen blokte een paar mooie ballen. En onze service, (bijná) altijd goed voor een punt! Uiteindelijk verloren we, met 25-16.

De 3e set, we begonnen goed! We speelden weer goed in drieën. We hebben een tijdje voor gestaan, maar helaas niet lang... Het was een spannende wedstrijd, het stond 23-24 maar we verloren uiteindelijk met 23-25. Volgens ons, was Keistad vergeten een punt om te draaien voor ONS! Dus het zou eigenlijk... 24-24 moeten zijn! De scheidsrechter wist het ook niet, dus misschien... hadden we nog kunnen winnen, maarja... Het was een gezellige ochtend!

Groetjes Sayuri

Bron: Sayuri