Verslag Atalante MC1 - Keistad MC6
14 december 2011

De eerste set:

Ging goed, totdat Keistad de bal had...we gaven 4 punten weg, toen was het spannend 8-8, later had Keistad telkens de bal het stond 10-18 uiteindelijk verloren we met 10-18.

De tweede set:

We gingen gelijk op met 5-4, we speelden vaak in drieen daarna stonden we weer gelijk met 9-9. Toen haalden we ze in met 15-11 en bij 19-12 had Keistad een time out aangevraagd. We stonden mooi met 21-14 toen kreeg Keistad de bal en we hadden 3 punten weggeven toen stond het 21-17 we speelden een hele tijd een rally toen kregen wij de bal en uiteindelijk gewonnen met 25-21!

De derde set:

Keistad begon heel erg goed we stonden achter met 10-0!! We gingen helemaal fout! We hadden een time out aangevraagd met 16-6 er moest hard gewerkt worden om hun nog intehalen maar jammer genoeg ging dat niet meer we  verloren met 25-12.

Het was een spannende wedstrijd jammer dat we verloren hebben maar de volgende keer vast beter!

Bron: Nadine

Volg Atalante Vinkeveen