Scholentoernooi 2014

H4 komt goed uit kerstreces
22 januari 2012

Vrijdag 20 januari mochten de mannen van Electroworld Bunschoten gaan testen of zij het kerstreces goed hadden doorstaan. Tegenstander was het vriendenteam I.D.E.E. uit Haarlem, wat de eerste wedstrijd toch een redelijke indruk had achtergelaten bij ons.

Gesteld kan worden dat bij ons duidelijk sprake was van een koude start. Binnen de kortste tijd stonden wij in de eerste set met 4-0 achter. Misschien had dit te maken met het feit dat wij nog even moesten wennen aan Wil als set-upper omdat Hans wat later arriveerde en nog moest warm lopen. Tijd dus om wakker te worden, en dat gebeurde ook al snel. Met een solide spel werd de eerste set binnengehaald met 25-17.

In de drie andere set kon onze tegenstander het aardig bijbenen tot aan de 10 punten, daarna moesten ze ons toch elke keer laten gaan. De overige setstanden waren dan ook 25-10, 25-14 en 25-11.

Sterk punt deze wedstrijd was onze scherpte! Ook de ergste ziekenhuisballen werden door ons gehaald en gered. Deze scherpte zullen wij ook nodig hebben komende donderdag als we tegen de combi Roda-Sas moeten. Deze mannen staan op een mooie derde plaats, en het zal dus een zware dobber gaan worden om wederom een 4-0 overwinning binnen te slepen. Maar wij gaan er weer voor. Adriaan bedankt voor het interim coachen en aanmoedigen.

Bron: Rob H