Heren 4 met glans kampioen!
18 maart 2012

16 maart mochten de mannen van heren 4 hun opwachting gaan maken voor de kampioenswedstrijd tegen de nummer twee van dit seizoen Smashing Velsen. Uit was al met 3-1 gewonnen van dit team, maar dit maal wilde wij het kampioenschap extra glans geven door voor de 4-0 overwinning te gaan.

Wil en Tim waren er niet bij (die verkozen vreemd genoeg een wintersport vakantie boven deze belangrijke kampioenswedstrijd) maar wel Yorick, Brent en Regi. Deze jeugdige heren hadden ons dit seizoen al vaker versterkt en kregen ook de kans om zich wederom te bewijzen in deze belangrijke wedstrijd.

Vanaf het eerste fluitsignaal stonden wij scherp en attent te spelen. Wel moet eerlijkheidshalve gezegd worden dat Smashing niet meer dezelfde tegenstander was als in de vorige wedstrijd. Was het toen echt een wedstrijd tussen twee kampioenskandidaten, nu was het klasseverschil wel erg groot. Alleen in de tweede set werd door Mario een time-out aangevraagd om weer even de scherpte terug te krijgen.
Met de setstanden 25-12, 25-17, 25-10 en 25-15 werd de klus geklaard, en konden wij de bloemen en kussen van Annemarie in ontvangst gaan nemen.

Nog twee wedstrijden voor de boeg, die wij uiteraard ook met 4-0 willen winnen om de reeks compleet te maken. Hierbij willen wij Yorick, Brent en Regi bedanken voor hun uitstekende inzet in het afgelopen seizoen.

Bron: RobH