Scholentoernooi 2014

JC1 heeft ballen en wint alweer met 3-0!!
14 februari 2007

Op woensdag 14-02 speelden we in Hillegom tegen Triumph. Er waren op het begin eerst maar vijf kinderen. De rest stond nog in de file. Ze kwamen gelukkig wel op tijd anders hadden we het met z’n vijven moeten doen. Had misschien ook wel gekund, maar is minder makkelijk.

Ook een nadeel was dat de filegangers de ballen hadden. We moesten dus een bal van de tegenpartij lenen (is op zich ook niks ergs aan). Eerste set met 25-15 gewonnen. In deze set geen aces gescoord. Wel een paar goeie smashes van iedereen en goeie bovenhandse serves van Jeroen.

Tweede set gewonnen met 25-14. We speelden op zich wel goed, maar de eerste bal moet nog wat beter naar de midvoor. Puntje waar we ons op moeten concentreren. In deze set drie aces gescoord.

Laatste set ging het ook nog goed, maar minder goed gefocust op het spelletje. 2 aces gescoord en met 25-12 gewonnen. Het was al met al wel een leuke wedstrijd.

Groetjes,
Steven(en de rest van JC1)

Bron: Steven Verrips