Minidag 24-9-22

Veensteker toernooi 2013 twas leuk!!!!!
06 mei 2013

Atalante Veensteker toernooi vrijdag 3 mei
Afgelopen vijdag 3 mei werd het jaarlijkse Veensteker Bedrijventoernooi georganiseerd. Eigenlijk zou het een week eerder zijn op 26 april maar op die datum waren de mannen van Atalante H1 voor de na-competitie gepland omdat de mannen op een tweede plek waren geëindigd.
Negen teams deden mee en verdeeld over de 3 volleybalvelden in De Boei was er ruim tijd om mooie lange wedstrijden te spelen. Na de eerste ronde werden nieuwe poules gemaakt en ging de sportieve strijd verder. Uiteindelijk won Vellekoop Hoveniers heel verdienstelijk van het altijd sterke en Assuline en Jenasails van Jos Aarsman werd derde. In de tweede poule wisten de Oranje Boven spelers van de Unitas recreanten de eerste plek te bemachtigen. Net voor de zéér sympathieke jeugmix op een twee plek, met 3 meiden van aspiranten MB1 aangevuld met Yorick, Regi, Brent van Atalante H5 en Max van JA1. En wel met een flinke partij veren in het achterste, want alom geprezen door alle aanwezigen voor het fantastisch mooie samenspel met Sayuri, Paula en Anne-Wil.
In de derde poule redde team Veensation de eigen eer door in deze poule als eerste te eindigen. Café De Wave uit Mijdrecht werd meer zeer klein verschil tweede en Aktiefoto sloot met de jeugdcrew het arenahek. De sfeer was weer bijzonder goed. We danken De Veensteker voor de sponsoring en uiteraard ook voor het mooie Vinkefest initiatief vanaf 16 mei! Atalante is van de feestpartij!!

Bron: mi