Veensteker toernooi - uitslag
26 april 2015

Het was weer een leuke avond met mooie aan elkaar gewaagde wedstrijden. Alle 8 teams waren door elkaar ingedeld in een gezellig-sportieve poule. Drie wedstrijden voor ieder in de eerste ronde, nog eens 3 in ronde twee waarbij 'gezellig' en 'sportief' elkaar hadden gevonden.

Het nieuwe team van Dock 15 had het ontzettend gezellig en  volleybalhandigheid steeg met de wedstrijd, zij behaalden een mooie 8e plek. Het team van Mark, ook supergezellig en door Mark gezellig opgetrommeld, eindigde op plek 7. Nog zo'n gezellig optrommelteam: Lekkerballuh deed het in de gezellige poule heel goed en eindige net achter de good old Waterboys die met wat jonge watergasten plek 5 en dus eerste van poule gezellig werden.

In de sportief gezellige poule werd op het scherpst van de snede gestreden, de teams ontliepen elkaar maar weinig met lange rally's tot gevolg. Het zeer geroutineerde Assuline team moest meerdere erkennen in de 3 andere teams en eindigde 4e. MdG sportmassage pakte de 3e plek met een gelijk aantal punten maar meer saldo. Effe Schaften en de Veenmollen wonnen ieder 2 van de 3 poule wedstrijden en door het identieke saldo eindigden ze beiden als winnaar van dit Veensteker toernooi.

Dank gaat uit naar deelnemers, op/afbouwers, omroepers en niet in de laatse plaats naar ons favoriete restaurant De Veensteker, de leukste plek voor een gezellig team etentje!!
Klik op de link/plaatje hieronder om naar de Veensteker site te gaan. Lekker!

Nr Team Captain Niveau sportief of gezellig
01 Effe Schaften Mario (Unitas) 4 punten, saldo +4