Minidag 24-9-22

Girlpower speelt een leuke minidag!
18 januari 2016

Serveren ging goed. Emma scoorde deze dag zelfs punten met een bovenhandse service. Als de tegenstander een lastige was, bleven ze heel goed hun best doen om netjes en in drieën te spelen, met soms leuke en lange rally’s tot gevolg. Ook werd er af en toe aangevallen en konden ze daarmee ook wat punten binnen halen.

Volgende keer maken we een nieuwe teamfoto met Tessa vdW!

Ook nog een stukje van Daan:

We waren voor het eerst weer met zijn vijven. Het was erg leuk maar ook heel moeilijk tegen de andere teams. We hebben de eerste wedstrijd gelijk gespeeld, de tweede verloren en de derde gelijk. Het was een groot succes dat we weer met zijn vijven waren. (Voor ons dan. Want we konden elke keer even rust nemen.) Tussen de wedstrijden door keken we bij minimix en deden we van alles. Het is fijn om weer met vijf te zijn.

Groetjes Daan