Minidag 24-9-22

Meisjes C wint overtuigend de eerste wedstrijd
02 oktober 2016

Vrijdag 30 september speelden de meisjes van MC1 van Atalante hun eerste wedstrijd tegen Oradi uit Aalsmeer. Met 5 meisjes die bij de mini’s vandaan komen, een nieuweling en 4 meiden die vorig jaar al bij de C-jeugd begonnen zijn, hebben ze een gezellig en compleet team.

In de eerste set ging het heel lang gelijk op, maar ze wisten door goede servicebeurten een spurt te maken en pakten de eerste set met 25-8. Set nummer 2 werd iets spannender. Er werden langere rally’s gespeeld, maar de meisjes bleven het hoofd koel houden en wisten ook deze set te winnen met 25-19. De derde set werd wat mat begonnen, waardoor ze al snel tegen een achterstand aanliepen. Coach George nam een time-out bij 3-7 en wat hij heeft gezegd maakte zoveel indruk dat ze meteen beter gingen spelen en de set wonnen met 25-13.
Set 4 begonnen ze meteen weer voortvarend met goede services en mooi spel in drieën waardoor ze snel wisten uit te lopen met een 25-14 tot gevolg. Vrijdag 7 oktober spelen ze hun tweede wedstrijd om 19.15u in de Boei in Vinkeveen.