Rabo fietstocht zeer lucratief voor Atalante!!
23 juni 2017

Zojuist bericht ontvangen: zaterdag 10 juni hebben we met een fantastisch aantal fietsers het mooie bedrag van 1480 euro bij elkaar gefietst. Dank aan alle fietsende sportievelingen!!

Allereerst natuurlijk mooi gedaan van onze Loeps (ex D1), Astrid (D1), Bas en Peter K (H3) die in hun snelle pak op een snelle fiets de 100 hebben gefietst. Voor Loeps is dit naast schaatsen haar nieuwe sportieve hobby, Astrid is sinds kort ook helemaal aangestoken door man Bas. Opportunist Peter K dacht lekker vroeg met tourclub De Merel mee te peddelen, maar het tempo was erg hoog voor onze fanatieke veteraan en moest het laatste stuk lossen. Hij haalde het wel - met tong op de schoenen en haar flink in de war :)

Om 10 uur ging de grote bups van 25 fietsers van start voor de 30 km. De meesten waren in de afgelopen 3 jaren ook al van de partij aangevuld met wat nieuwelingen. Mark & Lisanne (asp) & vader Dik, Maaike & Tessa (asp), Anouk & Lucia (asp) & Inge, Martijn R (H4), Mike R (asp), Emma R (asp) & Sandra R, Ingeborg (D1) & Arjan, Isa (jarig!) & Eva (asp), Peter S (H3), Annemarie (D1), Jet (D1), Joke (D1), Noa (asp), Rick dG (H2), Max (H4), Joep (H2), Joost (H4).

Kort daarna volgde de jongste jeugd, de mini's met ouders voor de 12 km:  Renske & Jose, Wanda, Paul, Renske, broer, Lyonne, Marijn, Lynne, verder vanuit Woerden Lianne (D2) en broer en nichtje voorop.

Ook voor de 30 km gingen recreanten Ria, Lowie, Ria, Fons, Ria, Peter, Ria Kr, Lidy, Trees en Annemarie V. De (ex) ladies van 4 die veeeel te laat binnen waren gooiden hun warme charmes in de strijd en werden toch niet gediskwalificeerd: Georgette, Fiet, Kathy, Bea, Ria dW en Anneke Z.

Verder  Mirjam (D1) & Jon, Rob H (H4) & zus & moeder, Ellen (D5) & Els, Vito (asp) & vader, Ramon (H3), Thomas (asp), Karin, Stefan (H2), Ivar (asp) & pa en moe.

Max (H4) & Rick (H2) gingen zelfs een 2e keer rondje 30, toppers!

Al met al tellen we 73 fietsers.
Nogmaals dank aan allen!