Goede start van seizoen voor het gepromoveerde vv Atalante dames 1
08 november 2019

Dames 1 startte dit seizoen met Lucia en Lisanne als spelverdeelsters, Ingeborg, Ellen en Daniëlle als middenaanvallers en Suzan, Aletta, Jade, Mirjam en Anouk als passer loper en diagonaal speelsters. Een mooie mix tussen jonge en ervaren speelsters. Het team wordt getraind en gecoacht door de altijd zeer gedreven Frans.

De mix van jong en ervaren pakt tot nu toe goed uit, want dames 1 heeft de 2e ronde in de beker bereikt. Dit is bereikt door met 3-0 te winnen in de voorronde van Lovoc DS2 en in de 1e ronde met 1-3 te winnen in Soesterberg van KdK A.G.A.V.S – Soesterberg DS1. Maandag 18 november mogen de dames van Atalante aantreden in Almere tegen Almere Buiten DS1. Kijken of we nog een ronde verder kunnen komen.

Ook in de competitie doet het door Krijn Verbruggen & Zn gesponsorde Atalante dames 1 het verbazend goed. Tot nu toe werd er maar 1 wedstrijd verloren van SVU DS2. Maar mede door de 4-0 overwinning op De Spuyt DS1 afgelopen vrijdag bezetten de dames een mooie 2e plaats op de ranglijst. Een wedstrijd waarin iedereen lekker aan spelen toe is gekomen en er mooie aanvallen op verschillende posities afgewisseld werden met goede servicepunten.

Over 2 weken staat de thuiswedstrijd tegen topper Smashing ’72 DS1 op het programma. Komt allen kijken om 21.15 uur naar dit goed draaiende team.