TKNT 2022
30 december 2022

Na 2 jaar is het dan eindelijk zover: op vrijdag 30 december vindt het toernooi eindelijk weer plaats! Inschrijven kan tot 28 december via het inschrijfformulier.

Aangezien het laatste “Tussen Kerst en Nieuwjaar Toernooi” dus in 2019 was, zal ik nog even uitleggen wat het ook alweer was.

Het TKNT bestaat uit twee delen:
• Volleybaltoernooi
o We gaan 6 tegen 6 volleyballen van 19:00 tot 22:00 uur.
o Je schrijft jezelf en maximaal 2 introducees (vader, moeder, broer, zus of vage kennis; het mag allemaal) in.
o Teamindeling worden op de dag zelf bekend gemaakt.

• Loterij/tombola
o Tijdens het toernooi worden er lootjes verkocht.
o Iedereen wordt verzocht (vrijwillig) wat leuke prijzen en aardigheidjes op te sparen en mee te nemen van zolder, van Sinterklaas, uit het kerstpakket, wijnkelder of uit de voorraadkast. Creatieve bak- en knutselideeën zijn ook helemaal leuk.
o De prachtige prijzen worden na het toernooi verloot onder het genot van een drankje en een oliebol.

Hoe kun je dit jaar beter uitluiden dan met een gezellig en sportief samenzijn bij de leukste club van de Ronde Venen en ver daarbuiten? Bedenk daarom snel met wie je deze avond wil doorbrengen en meld je aan!