Een goed begin van het seizoen voor D2: 3-1 winst!
27 september 2023

De eerste wedstrijd van het seizoen, met een bijna voltallig team op weg naar Haarlem. We hebben er allemaal onwijs veel zin in, maar dat tijdstip, wie heeft dat bedacht? Een dipje, een indutmomentje, iets waar we allemaal wat last van hadden. Toen ook nog eens bleek dat we in plaats van 20:30 uur pas om 21:30 uur konden starten met inspelen, hadden wij deze momentjes echt al wel gehad.

Toen we eenmaal mochten, waren we er weer helemaal klaar voor!

Jade had alles al helemaal goed doordacht: We gaan voor de winst! Oké, dan doen we dat natuurlijk!

De eerste set was een eitje, set 1 in de pocket. De tweede set ging goed maar we moesten wel wat meer moeite doen, set 2 hadden we ook in de pocket.
Dan de derde set, met wat wissels want we waren toch met genoeg, was het weer even zoeken naar hoe dit spelletje ook alweer gaat. We bleven achter op de tegenpartij en verloren helaas deze set.
Tijdens de 4e set wisten we weer hoe het spelletje gespeeld moest worden: dus volle bak er voor gaan! Aangezien het allang bedtijd voor de meesten was hadden we geen zin in een vijfde set, iedereen zette zich vol in! Na een lange pittige strijd was die voor ons: 25-27. We hadden ons doel behaald! WINST!

Moe maar voldaan gingen we douchen en vonden we dat we wel een drankje hadden verdiend om de overwinning te vieren!

Publiek was er ook aanwezig. Dankzij Rubens support moesten we wel laten zien wat we konden! Clublid van de tegenpartij, maar in hart en nieren een Atalanter!

Op naar de volgende wedstrijden, we kijken er naar uit!

Bron: Lieke