Mooie Kerstafsluiter voor de mini’s!
23 december 2023

Vrijdag 22 december was de laatste minitraining van 2023. De trainers hadden er een kersttint aangegeven middels een kersttoernooi. Naast de mini’s deden ook een aantal aspiranten en de trainers mee voor wat meer rally’s en dat lukte zeker!

Alle deelnemers werden verdeeld over volgende 10 teams:

Kerstman Kerstboom Let it snow Rednose Merry Christmas
Evelien Juul Lotte Elise Zoë
Eleana Hannah Lisa Maud Noa
Carlijn Anouk Renske Tisa Nathalie

Rudolf Kerstkoek Sneeuwpop Kerstbril Kerstkleuren
Tobias Amy Nina Rikki Robin
Lynne Lynn Isabella Sanne Mila
Pim Agnetha Carin Martin Nancy

Om de teams te herkennen kregen zij een bril op met een verwijzing naar hun teamnaam en daarnaast een kerstmuts om de kerstsfeer erin te brengen. Pim maakte de sfeer helemaal af door gezellige kerstmuziek in de hal af te laten spelen.

Er werd op niveau 4 gespeeld; in 3-en met een vangbal ertussen. Dit betekende dat er heel veel rally’s te zien waren. Super mooi om te zien. Vele mooie punten gescoord. Team Rudolf speelde zelfs zo goed dat zij zonder vangbal speelden.

Het werd nog erg spannend tot het end toe, waarbij de Kerstbril tot aan de laatste wedstrijd bovenaan stond, alleen in de laatste wedstrijd was daar het kaarsje uit en verloren zij ruim van de Kerstman. Hierdoor wist Merry Christmas langzij te komen en bij deze gelijke stand trok Merry Christman aan het langste end met een beter saldo. Zij wonnen hiermee leuke kerstlichtjes. De nummer laatst was de Sneeuwpop die een leuke groen of gele knijpbal als aanmoedigingsprijs kreeg.

Hieronder nog de totale eindstand:

1 Merry Christmas
2 Kerstbril
3 Kerstman
4 Rudolf
5 Let it snow
6 Rednose
7 Kerstboom
8 Kerstkoek
9 Kerstkleuren
10 Sneeuwpop

Om ook de familie Ruizendaal te steunen met hun Serious Request ALS actie was er voor alle spelers een oliebol.

Hiermee sluiten de mini’s het jaar 2023 af. De jongste jeugd en minitrainers wensen iedereen hele fijne feestdagen en een mooi en sportief 2024!!

Klk hier voor een sfeerimpressie van de kerstafsluiter.

Bron: Inge