Scholentoernooi 2014

Minidag 24-9-22

33ste Assuline Turfstekers Beachtoernooi
05 juli 2024

De inschrijvingen zijn geopend, vrijdag 5 en zaterdag 6 juli organiseren we het 33ste Assuline Turfstekers Beachtoernooi!

Na het succes van de vorige editie toveren we De Molmhoek wederom om tot beachplaza: we storten de parkeerplaats vol met zand, zetten tenten en bar neer, Tim staat achter de grillplaat. Met een lekker muziekje erbij hebben we alles om er een heerlijk weekend van te maken. Er wordt gevolleybald op vrijdagavond 5 juli (19:00 - 22:00 uur) en zaterdag 6 juli (13:00 - 20:00 uur), waarna er op beide avonden natuurlijk nog wordt nageborreld.

Format
Het format is hetzelfde als vorig jaar;
• 3 tegen 3 op 6m bij 6m.
• Zaalvolleybalregels.
• 1 set tot de 21.
• 8 tot 10 wedstrijden, verdeeld over 2 dagen.

Per team van 3 of 4 spelers op 3 niveaus:
• Heren wedstrijdklasse
• Dames wedstrijdklasse
• Recreantenklasse (VOL)

De recreantenklasse zit al vol! We kijken of we extra ruimte kunnen creeëren. Schrijf je in op de reservelijst, dan nemen we contact met je op als we meer weten: Reserve Lijst Recreantenklasse

Inschrijfkosten
€ 20 per team

Jeugd Toernooi

Dit jaar dus ook een jeugd toernooi,
Zaterdag van 11:00 tot 13:00 wordt er KotC gepeeld in teams van 3 verdeeld over 3 niveaus:

• CMV Niveau 4
• CMV Niveau 6 / C-jeugd
• A-jeugd

Inschrijfkosten
€ 10 per team ( inclusief wat te drinken en wat te eten van Tim)

Vrijwilligers gezocht
Deze toernooivorm vraagt veel werk en we kunnen nog zeker wat handjes gebruiken. Wil je helpen, heb je vragen of ideeën, mail gerust naar turfstekers@vv-atalante.nl of spreek Regi of Rick persoonlijk aan.