JB1 pakt mooie set in spannend fanatiek startduel!
30 september 2007

Met bijna een geheel nieuw team zijn we het nieuwe seizoen van start gegaan, in de B jeugd. Het team bestaat uit Suzanne, Gerjanne, Gerlinde, Judith, Jeroen, Sam, Jasper, Regi, Yorick en coaches Carl en Ricardo. De trainers zijn Erik Raket, Rick de Groot en verschillende hulptrainers.

Voor de eerste keer op een groot veld was thuis tegen Allides, het was wel even wennen dat je het achterveld moest houden. Het voordeel was dat je door mocht serveren en de ballen niet zo snel uit sloeg. De eerste set ging gelijk op maar verloren we nipt met 22-25.

De tweede set kwamen we met 21-18 voor maar door goed serveren van de tegenstander verloren we weer met 22-25. We voelden dat er toch nog wel een puntje uit te slepen was, aangezien wij goed in drieën speelden. Na weer een gelijk opgaande strijd en bij een stand van 21-23 benutten we de laatste time-out waardoor de serves bij hun uit ging. Door ons fanatisme wonnen we de set met 28-26 en beëindigden we de wedstrijd met een goed gevoel ondanks dat we 2-1 verloren.

Met deze instelling kunnen we in ieder geval voor verrassingen zorgen dit seizoen.

Bron: Yorick