Minidag 24-9-22

JC1 wint weer!!
08 oktober 2007

Vrijdag 5 oktober speelde JC1 een thuis wedstijd.

Dit keer was het heel erg moeilijk maar niet heus!!
De 1e zet was nog ff inkomen maar we hadden al snel door dat ze niet zo goed waren. Ff achter, maar door een paar goeie smaches van Nivja en Jessica wonnen we de set met 16-25.

De 2e set ging veel en veel beter, en we merkte dat ze echt niet goed waren. Brent serveerde een paar ballen erg goed doordat we met een stand van 9-4 voor kwamen te liggen. Steven gaf een mooie set-up waardoor William hem mooi kon slaan. Ook deze set ging weer erg goed, we wonnen met 14-25.

En dan de laatste set. Die wouden we natuurlijk ook winnen van die SLAPJANUSSEN!! WE GINGEN ER TEGEN AAN!! Deze set speelde ik een paar puntjes maar mee, omdat ze bij de tegenpartij een blassure hadden. Toen we begonnen aan de laatste set moest ik beginnen met serveren. Ons team zei dat ik 3 keer fout moest serveren maar dat vond ik lullig voor de tegenpartij. Dit was zo grappig dat ik drie keer goed serveerde. Na 4 punten moest ik weer terug naar me eigen team en werd ik gewisseld met Steven. We hoeften nog maar 10 puntjes en we hadden de wedstijd alweer gewonnen. Het laatste puntje en YESS!! Wat een verrassing we hadden gewonnen. Na 2 wedstrijden winnen met 3-0 staan we nu al 4e van de 10!! Het was een grappige wedstrijd!

groetjess jamie(jc1) nummer 14

Bron: Jamie