Minidag 24-9-22

D2 heeft al wéken oliebollen in de benen..
05 januari 2008

Op 4 januari ging de Oudenallen equipe op bezoek in Almere. Het kostte al wat moeite om de hal te vinden in het jonge bruisende Almere… Met zo’n naam “Topsportcentrum” denk je toch dat daar een verharde weg naar toe gaat die verlicht is, maar niets van dit al. Na een fikse omleiding kwamen we via donkere kleine weggetjes uit bij het hippe mega sportpaleis. De hal zag er strak uit dat moet gezegd.

Na een weerzien van 2 weken geen training (en voor de schrijver wel 5 weken) was het in de kleedkamer een druk bijgebabbel. We waren dit keer weer eens compleet. En tot en met het inlopen kwamen we sterk over in onze mooie Oudenallen pakken. De tegenstanders hadden nog niet hun wedstrijdshirt aan en dat oogt toch rommelig en minder impressive.

Omniworld speelde vorig jaar nog tegen onze dames 1 en staan op een vijfde plek. Wij staan 9, niet al te florissant, maar zo halverwege is er nog van alles mogelijk. Maarrrr. Zo lekker als we de thuiswedstrijd hadden gespeeld tegen dit dames 2 team uit Almere, (een supermooie 3-2, lees gerust het verslag nog eens op http://www.vv-atalante.nl/actueel.php?id=387) zo bout ging het deze wedstrijd.

Alsof je na de zomervakantie direct -zonder training- een wedstrijd moet spelen. Ballen vlogen weg, veel foute services, misverstanden, persoonlijke fouten, en… wat vaak achteruit holt tijdens de vakantie… het reactievermogen was gedaald tot een minimum.

Ofwel oliebollen in de benen. Heel soms waren er leuke oplevingen, maar over het algemeen was het echt zwaar onder onze maat. Zo matig zelfs dat het gewoon beschamend werd. Een dikke 4-0 dus, met cijfers 25-15, 25-21, 25-12, 25-15.

De laatste weken loopt het niet meer zo lekker als in het begin. En zo willen we echt niet verder! Hoogste tijd voor de armen uit de mouwen. Peper in de kont. Lekkere trainingsarbeid om het D2 karakter weer terug te krijgen. We moeten er zelf aan werken. Echt! Dat is het oprechte voornemen van D2 vanaf de tweede week van 2008! Echt!!!!!

Volgende wedstrijd: vrijdag 11 januari tegen Oberon (nr 8) in De Boei. Let op...

Bron: mie