APARTS scholentoernooi (eerste dag)
08 november 2006

Het was een geweldige middag! Wel 32 teams van de Poldertrots, Schakel, Pijlstaart en Jozefschool hebben keigoed gevolleybald. Het was een dikke herrie in de Boei met TOP 40 muziek, luidkeels joelende kinderen, aanmoedigingen van moeders, vaders, juffen en meesters en ook de ongeveer 25 helpers van Atalante droegen een mooi vocaal steentje bij.

“Draaien, draaien, draaien, en “passen, vangen, hOOOg opgooien en over net!” hebben we wel 1000 keer gehoord en geschreeuwd. Na de eerste wedstrijd kregen de meeste teams de smaak goed te pakken en ging het steeds beter. De kinderen waren allemaal topenthousiast en berenfanatiek. De stand werd goed in de gaten gehouden en het was juichen als er weer een punt werd gehaald. Als er een wedstrijd werd gewonnen renden sommige teams jubelend de zaal door, een fantastisch mooi gezicht.

Je kon trouwens goed zien dat de kinderen van te voren les hadden gehad, er werd erg goed gevolleybald! Er waren supermooie reddingen en de bal werd erg vaak goed gevangen en over het net gespeeld. Af en toe duurden de rally's heel lang omdat de teams bijna even sterk waren. Soms waren er hele slimme spelers die goed keken naar de gaten bij de tegenpartij. Knap hoor!!

Aan het eind van de twee rondes werden de prijzen uitgereikt. De nummers 1 en 2 kregen mooie zilveren en gouden medailles. Gefeliciteerd!!
Iedereen enorm bedankt voor het meedoen, aanmoedigen en helpen!!!
Ennuuh, heb je zin om te komen volleyballen, neem contact op met Inge Bakker om een paar keer (voor nix) mee te trainen. jeugdvoorz@vv-atalante.nl

Foto's: http://www.vv-atalante.nl/fotoalbum.php?album=30

Bron: Mie