Minidag 24-9-22

Vinkeveense plassen 2

Wéér winst voor JC2!
20 oktober 2008

Afgelopen vrijdag hadden we de wedstrijd tegen VHZ JC1 in Nieuw-Vennep, wel spannend nu we boven aan de ranglijst mee draaien. In de wat koude grote sporthal begonnen we weer iets zenuwachtig met de wedstrijd wat al snel omdraaide in een goed draaiend team die al snel uit liep in de eerste set tot een stand die niet meer was in te halen door de tegen stander 16-25.

De tweede set hadden we erg veel pech alle ballen van VHZ die net over het net kwamen om via het net gingen en door de deze pech (of geluk voor VHZ) verloren we deze set wat niet nodig was met 25-23.

Opgepept begonnen we aan de 3de set waar we al weer snel uitliepen tot 10-1 en waarna we het snel afgemaakt hebben met 12-25.
Het was weer een top wedstrijd, jammer van de 2de set maar volgende keer beter.

Volgende week vrijdag (31-10) moeten we tegen de koploper SAS JC2 thuis in de Boei en hopen we op veel steun om te proberen onze positie in de ranglijst te verbeteren!!

Dus komen allemaal !!!!!!!!!!!!!!

Groet van JC2

Bron: DJ